ΕΙΚΟΝΑ

ΕΙΚΟΝΑ

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ

...κάποιες από τις εργασίες μας...


Ο κύριος Στρογγυλός!

Η χειροτεχνία μας



 ... η παρουσίαση από το κουκλοθέατρο



... προσπαθήσαμε για λίγο να γίνουμε ποιητές! Τα καταφέραμε;


Ποίημα:  Ο Στρογγυλός

Είμαι εγώ ο στρογγυλός,                                                        
όμορφος καμαρωτός,                                                             
στόμα έχω στρογγυλό,                                                            
το φαγάκι αγαπώ! 


Κουλουράκια, λουκουμάδες                                                                    
κρέπες, πίτσες, προτιμώ,
αλλά και τα γιουβαρλάκια
τρελαίνομαι όταν τα δω!


 Ζωγραφική του ποιήματος

                                 



 Ο κύριος Τρίγωνος!

... συστήνεται 




... η χειροτεχνία μας


... σχηματίζουμε τρίγωνο και παίζουμε με τα τριγωνάκια μας! Όχι βέβαια τα κάλαντα!!!!



Ποίημα: Ο τρίγωνος                                                             

Τρίγωνος είναι τ' όνομά μου                                               
γιατί έχω τρείς γωνίες,
κι όταν στηρίζομαι στη μια,
κάνω λεπτές ισορροπίες!

Τρίγωνα πανοράματος
τρώω εγώ συχνά,
να ξέρετε όμως τα κάλαντα,
τα λέω μουσικά! 
              

 Ζωγραφική  του ποιήματος

 


Ο κύριος Ορθογώνιος


... συνεχίζεται

2 σχόλια: